Deskundig advies
Uit voorraad leverbaar
Levering door heel Nederland & België

Retourneren en klachten

Retourneren

Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.

Retourprocedure

  1. Geef uw retourzending binnen 14 dagen na ontvangst per telefoon of e-mail aan ons door
  2. Na het het melden moet het te retourneren artikel binnen 14 dagen inclusief factuur aan ons geretourneerd worden
  3. Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd
  4. Het artikel mag niet beschadigd zijn en in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden
  5. Na ontvangst van het artikel met bijbehorend factuur krijgt u van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag inclusief onze verzendkosten binnen 14 dagen op uw rekening worden overgemaakt ( Bij retouren van Keralit, Heering, Florence en Unipanel moeten wij hier nog 20% van de order kosten over heen berekenen)


Garantie

Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Voor al onze producten gelden een garantie van tenminste 1 jaar, mits er bij de product omschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aanboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.

Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.

Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.


Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

U kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:
Kunststof Bouwmateriaal
Rechtuit 43B
7913 VJ Hollandscheveld
Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ODR platform. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."